6 Nisan 2010 Salı

Uçuyollar durduramıyoruz!


Oldum olsası kıl olurum pıtırcık, sevgi kelebeği, herkes arkdaşım olsuncu insanlara. Facebook'ta ne kadar çok arkadaşım olursa o kadar havam olurculara! Halbuse o listeden 10 kişiye belki selam veriyodur, belki de bi slm nbr? çakıyodur msnden o kadar. Köteftehor seni, egom şişsin gerisi tırı vırıcı seni.
Sadece sanal alemde yok bu tipi tipler. Her alanda mevcut. Ah ah, herkes şekilci oldu ulan. Böyle giyniyosa rakçıdır, repçidir, tikidir, mikidir. Sen nesin yavrum? Kimsin sen? diyip kapı dışarıda edemiyorum senin gibileri. Elalem psikopat der diyerekten boyun eğiyorum, tepkierim içimde birikti. Blog açtım len, ben ve blog, Oha! Dökmem gerek içimi a dostlar. O cicil bicili kanatlarını yolunca geriye çirkin bacak ve antenleri kalan kelebekler sizi...Pıtı pıtı uçuyollar durduramıyoruz..

resim

Hiç yorum yok: