9 Nisan 2010 Cuma

Kafamdaki düşünce baloncukları


*Bi insanın oynamadığı halde neden sivilceleri iz haline dönüşür. Biri bunu bana açıklasın lütfen.

*Roaccutane diye bi ilaç var kullanan var mı be hacı? onu mu denesem acep.

*Şimdi size dünkü öğünlerimi söyleyeceğim:
Sabah: tost
öğlen: cips kırıntıları
akşam: bu yazımda bahsettiğim pişmaniyemden arta kalanlar.

biz buna kısaca üşengeçlik diyoruz.

*salı günü özgürlüğümü ilan edip üşengeçliğe ve tembelliğe tam gaz devam etmeyi düşünüyorum.

*miskin halimden kurtulabilirsem sinemaya gitmeyi istiyorum.

temsili resim: tembel hayvan (adamım ya :) )

2 yorum:

Çelebi dedi ki...

Merhaba,
23 yaşıma kadar filan felaket sivilceli bir şahsiyet olarak derdini çok iyi anlıyorum. Hele de 20li yaş dönemim kabustu.
Bahsettiğin ilacı kullandım ve nihayetinde sonraki hayatımda sivilcelere veda ettim. gerçi 1 yıl kadar yeniden çıkabilir korkusu yaşamadım ama şükür çıkmadı.

Doktor muayenesinde eğer uygun görürse bu ilacı yazıyor, sonra yan etkilerini bildiğine ve bunları bilerek bu ilacı kullanmayı kabul ettiğine dair bir kağıt imzalıyorsun. Sonrasında doktorun kan tahlili ve kilo durumuna göre uygun doz ve süreyi belirliyor. Ayrıca her ay kan tahlili vermen de gerekebilir, her şey normal şeyrinde mi diye...

İlacı kullanmaya başladıktan bir süre sonra vücudunda ciddi anlamda soyulmalar başlıyor (benim özellikle dudaklarım ve saç derim çok kavlamıştı) bunun için doktor tavsiyesiyle yüzüme Neutregena SPF 15 nemlendirici krem ve dudaklarıma bepanten kullandım. Tedavim 6 ay kadar sürdü. Eğer doktor yeterli görmeseydi biraz daha uzayacaktı ama doz yeterli geldi ve bu illetten kurtuldum.

İlacı kullanırken asla A vitamini içeren haplar kullanmaman, hamile olmaman ve hatta ilaç kullanımında sonra bile 5 yıl içinde(reçetesinde 3 yazıyordu ama doktor 5 demişti)hamile kalmaman lazım çünkü bebeğin sakat doğma ihtimali var!!!

Benim 10 sene öncesinde yaşadıklarımdı bunlar ama şimdi nasıl bir durum var bilemiyorum!!!

Benim yerime de bir parça pişmaniye hüplet :)) çok severim de !!!

Baharat Kız dedi ki...

@Çelebi, bilgiler için çook teşekkür ederim :))..Geçen gün dermatologa gittim, bende sivilce pek yok ama izleri var sağolsunlar ve bana bunu önerdi daha ben bahsetmeden. Ben çok kararsızım bu konuda, bi de yazın kullanmak riskli diyorlar ve malum önümüz yaz, sanırım kışa erteleyeceğim..hamilelik olayını hiç duymamıştım, gerçi daha 20yim.. kullanmaya karar verirsem her ayrıntıyı öğrenmeliyim :)). Tabiki de hüpletirim :)), sevgiler