15 Nisan 2010 Perşembe

Kararsızlık başa dert!


* Kendimi bildim bileli çok kararsız bir insanım, bu huyumu hiç sevmiyorum. Resmen işkence.

* Şimdi yine aynı durumdayım. Dermatologum Roaccutane'ı tavsiye etti. Ancak araştırmalarıma göre yazın kullanmak hiç tavsiye edilmiyor.

* Aslında sivilcem yok ama izleri var, rahatsız ediyo işte!

* Eğer başlarsam kışın başlamayı düşünüyorum, o zamana kadar sabredebilirsem tabii. (Bir de sabırsızlık var ki bende o ayrı bir başlığa artık)

* Hiç mi güzel şeyler olmadı. Oldu tabii. Erkek arkadaşımla Cehenneme 2 Adım'a gittik. Cehenneme Bir Adım'ın devam filmi kendisi ve birinci filme lisede gitmiştim, yani 4 yıl olmuş. Yoruma gelince, kan tutanlar gitmesin. Ayrıca birinciyi izlemeyen de gitmesin, pek bir şey anlamazsınız.

* Bi de Aşk Her Yerde'yi (Love Actually) izledim dün, izlemez olaydım. Filmde herkes birbirini aldatıyor azizim, bu nasıl aşk? Aşk dediğin kutsaldır, her kavramın içi boşaldı valla... Neyse, filmin seveni vardır belki bu kadar yeter :)

resim

Hiç yorum yok: